piątek, 10 lutego 2017

Liftując LO

Liftowanie to bardzo ciekawe zadanie. 
Z pozoru wydaje się łatwe – mamy przecież „ustawioną” pracę, z której możemy czerpać inspirację. 
Co jednak zrobić, by lift nie był tylko kopią? 
Trzeba dać nieco swojego serca i w cudzy pomysł tchnąć swoją energię.

 Okazją do tego jest najnowsze liftowe wyzwanie GOscrap :)
Na tapetę wzięłyśmy LO autorstwa clos
Zobaczcie, jak sobie poradziłam z tym zadaniem. 
Koniecznie zajrzyjcie też na bloga GOscrap, 
by podejrzeć inspiracje pozostałych dziewczyn z DT :)


 
Dla mnie kawa bywa raczej takim ekstra impulsem do działania, niż chwilą relaksu. 
Pozwala mi zebrać myśli i skoncentrować się na zadaniach. 
Jakoś łatwiej mi z nią podołać codziennej rutynie, nabrać energii do działania i cieszyć się życiem.
Stąd też wybór papierów, które towarzyszą mojej małej czarnej.
Oprócz papieru for fun z kolekcji best folk extra 







Nie traćcie czasu i przyłączcie się do zabawy!
 


2 komentarze:

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...