środa, 11 grudnia 2013

SZAGA 12/2013

Grudniowe spotkanie SZAGI upłynęło w gadatliwej (czyli nadal kreatywnej) atmosferze ;)
Choć tym razem nie było wyzwania, ani kraftowania na żywo, niespodzianki i tak się zdarzyły!

Wprawdzie spotkałyśmy się w mniejszym niż zazwyczaj gronie i nie każdy miał ochotę na wymiankową zabawę, to w gościnnych progach Cafe Marzenie, czas upływał niezwykle szybko!

Mój notes miał podwójne przesłanie. Zobaczcie ;)



Okładka z zewnątrz...


oraz od środka.
Do obłożenia okładek notesu użyłam płótna kraftowego ze Studia 75.



Ja natomiast cieszę zmysły niespodzianką od Groszka! Dziękuję Lindo!


Relację ze spotkania znajdziecie na SZAGOWYM profilu na FB - album właśnie się tworzy ;)

6 komentarzy:

  1. Piękny ten Twój notesik, taki dopracowany w każdym szczególe :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mi brakuje tych szagowych spotkań :( Was mi brakuje... Buuu... Wciąż żywię nadzieję, że uda mi się dotrzeć na któreś i podpatrzeć, jak się takie cuda robi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny notesik,kolory mnie zachwyciły..i cała kompozycja na okładce ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłędny,fantastyczny, genialny! A niespodzianka od Groszka - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny :) super kolory i w ogóle pomysł jest rewelacyjny !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Notes wygląda wprost genialnie ;) cudowne kolory i dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...